محمودی گفت: اجتماع بزرگ «شیرخوارگان عاشورایی» علاوه بر ایران در بیش از ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر با اعلام این خبر که اجتماع بزرگ «شیرخوارگان عاشورایی» در بیش از ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به استقبالی که ملت‌های مسلمان از این اجتماع داشتند، برگزاری اجتماع بزرگ «شیرخوارگان عاشورایی» در آن کشور‌ها جا افتاده است. حتی در سال‌های گذشته در فلسطین اجتماع «شیرخوارگان عاشورایی» برگزار شده است. بنابراین، امروز در سطح بین‌الملل شاهد مانور «شیرخوارگان عاشورایی» خواهیم بود.

محمودی ادامه داد: برگزاری این اجتماع به یک حقیقت جهانی تبدیل شده است. آن روزی که عده‌ای با نیت خالصانه و به منظور تعظیم شعائر سنگ بنای این حرکت را گذاشتند، تصور نمی‌شد این حرکت به سرعت فراگیر شود و مخاطبان خود را پیدا کند. امروز شاهد برگزاری اجتماع «شیرخوارگان عاشورایی» در سراسر ایران اسلامی هستیم. من مطمئنم این اجتماع سال آینده بیشتر خواهد شد. همانطور که در روز عاشورا در تمام شهر‌ها و روستا‌ها هیئت برای امام حسین (ع) راه می‌افتد، در چنین روزی شاهد اجتماع بزرگتری خواهیم بود. امروز اجتماع «شیرخوارگان عاشورایی» در بیش از ۸۵۰۰ نقطه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: در تمام شهرستان‌ها، مصلی‌ها، بقاع متبرکه و آستان‌های مقدس رضوی، فاطمی و احمدی در سراسر کشور، در بسیاری از هیات مذهبی و بعضی از فضا‌های باز اجتماع امروز برگزار می‌شود. تمام این اجتماعات هم مردمی است. در تهران در مصلی امام خمینی (ره)، در مهدیه تهران و برخی امامزادگان شاخص تهران شاهد اجتماع «شیرخوارگان عاشورایی» هستیم.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار