معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید روایتگری صحیح بر اساس واقعیت‌ها از ظرفیت‌های موجود در این استان انجام شود.

 رضا شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار زابل اظهار کرد: سیستان و بلوچستان جایگاه خودش را در سطح ملی و بین المللی پیدا کرده این استان اکنون در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه باید پیوست نخبگانی و کارشناسی کار‌ها را تقویت کرد افزود: اکنون سند توسعه و سند جامع آمایش سیستان و بلوچستان تدوین شده است که آن را باید به روز کنیم و سهم مردم را با نگاه حشر و مدد ارتقا دهیم.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان را توانسته‌ایم در سطح کشور اولویت توسعه قرار دهیم به طوریکه تمام مدیران و نمایندگان مجلس در این راستا نقش داشته‌اند و برای اینکه این استان اولویت قرار گیرد تلاش کرده اند.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان به اولویت توسعه کشور تبدیل شده، بنابراین اگر در فرآیند توسعه متوجه اشکالی شدید، باید آن را منعکس و اگر نقدی دارید به همرا پیشنهاد کارشناسی ارائه کنید.
شریفی با بیان اینکه بزرگان ظرفیت ویژه‌ای در سیستان و بلوچستان محسوب می‌شوند که باید از آن استفاده کرد گفت: در سال ۱۴۰۱ در مرز توطئه بودیم، اما به کمک ریش سفیدان و بزرگان از این موضوعات به خوبی عبور کردیم.
وی از دولت سیزدهم به عنوان دولت تراز انقلاب یاد کرد و گفت: زور ظرفیت‌های کارشناسی، علمی و ظرفیت‌ها بر مسائل موجود در سیستان و بلوچستان میچربد هر کس که پای کار می‌آید باید به مردم خدمت کند در واقع گفتمان توسعه با رفت و آمد آدم‌ها تغییر نمی‌کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان داریم که این ظرفیت‌ها باید با انسجام نخبگانی و هم افزایی به فعلیت برسد.
وی ادامه داد: تروریست‌هایی که در شب انتخابات (هشتم تیر) ۲ نفر از خادمان مردم را به شهادت رساندند دستگیر شده‌اند که این نشان از هماهنگی و همکاری همه نیرو‌های موجود در استان با یکدیگر دارد.
شریفی ادامه داد: خوشبختانه شاخص‌های امید، اعتماد، رضایت، احساس تعلق اجتماعی، هویت یابی، آستانه تحمل و تاب آوری اجتماعی در سیستان و بلوچستان ارتقا پیدا کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه زیربنایی نیز به صورت ویژه در سال‌های اخیر در سیستان و بلوچستان اتفاقات بی نظیری رخ داده است.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با وجود تلاش دشمن برای ایجاد گسل‌های قومی و مذهبی بزرگان ریش سفیدان این استان اجازه هیچ گونه اقدام خرابکارانه‌ای را در استان ندادند.

در این آیین از زحمات "علیرضاملاشاهی" فرماندار سابق زابل تجلیل و "علی ولایتی پور" به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابلمعرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار