مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم را یک ساله تمدید کردم و تلاش می‌کنم برای سرخپوشان اتفاقات خوبی را رقم بزنم.

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمدید قراردادش با سرخپوشان اظهار کرد:  قراردادم را یک ساله با پرسپولیس تمدید کردم. ان‌شاء‌الله  یک سال خوب را بتوانیم در کنار هم رقم بزنیم و اتفاقات خوب برای ما و هواداران بیفتد.  

آل کثیر درباره اینکه فصل جدید را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: همه فصل‌ها سخت بوده است، امسال هم تمام تلاش خود را می‌کنیم که اتفاقات خوب برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.  

او درباره اینکه پرسپولیس سرمربی جدید آورد و از آن طرف ۲، ۳ بازیکن جدا شدند، وضعیت سرخپوشان را چطور می‌بیند، گفت: به هر حال مربی جدید که بیاید، ایده‌های خود را دارد و ما هم ناچاریم خودمان را وفق بدهیم و یک مقدار سخت می‌شود، چون مربی جدید تفکرات خودش را دارد، اما ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و می‌توانیم با تاکنیک فنی سرمربی هماهنگ شویم. من با سرمربی جدید صحبتی نکردم.  

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه در یک نیم فصل ۱۰ گل برای سرخپوشان زده است و چقدر امیدوار است امسال آقای گل لیگ شود، گفت: گل‌هایی که زده می‌شود حاصل تلاش همه بازیکنان است و انفرادی نیست. خدا را شکر می‌کنم که توانستم مثمرثمر باشم و سال جدید همه تلاش خود را می‌کنم. به نظرم همه چیز به تلاش بازیکن و آمادگی کل تیم بستگی دارد و ان‌شاء‌الله امسال بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.  

آل کثیر درباره اینکه چه صحبتی با هواداران پرسپولیس دارد، بیان کرد: من اطلاعی از سایر بازیکنان ندارم و فقط از وضعیت خودم اطلاع دارم که آمدم و قرارداد با پرسپولیس بستم. همیشه در همه باشگاه‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد و ان‌شاءالله که اتفاقات خوب رخ بدهد و بازیکنان خوب جذب شوند و بتوانیم یک تیم خوب ببندیم، چون امسال سال سختی پیش رو داریم و لیگ نخبگان آسیا را داریم و هر پستی باید ۲ بازیکن تاپ داشته باشیم تا بتوانیم آرزو‌های خوب هواداران را برآورده کنیم.  

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه امسال امیدوار است در تیم ملی فوتبال بازی کند، اظهار کرد: من امسال انتظار داشتم که به تیم ملی دعوت شوم.  یک مهاجم تنها کاری که می‌کند گلزنی است که آن اتفاق افتاد و تیم پرسپولیس قهرمان شد. حالا نمی‌دانم چرا دعوت نشدم، اما نظر سرمربی تیم ملی است. من امیدوار بودم که جزو لیست تیم ملی باشم، اما به هر حال نظر سرمربی تیم ملی این بود که من را به تیم ملی دعوت نکند.  

او درباره اینکه روز‌های سختی را پشت سرگذاشته  و امسال آماده‌تر از سال‌های گذشته است، گفت: بستگی به خود بازیکن دارد. بعضی‌ها می‌توانند خودشان را از لحاظ ذهنی جمع و جور کنند و بعضی‌ها سختشان است. البته خداوند هر فصل به من کمک می‌کند که بتوانم اتفاقات خوب برای خودم و باشگاهم رقم بزنم و امیدوارم امسال هم بتوانم این اتفاقات را رقم بزنم.  

آل کثیر درباره اینکه انگیزه زیادی در لیگ نخبگان آسیا دارد، گفت: بله، همه بازیکنان انگیزه زیادی دارند و این بازی‌ها فراتر از ایران دیده می‌شود. لیگ ایران را فقط مردم خودمان نگاه می‌کنند، اما لیگ نخبگان آسیا کلکسیونی هست که همه این بازی‌ها را تماشا می‌کنند.  

او درباره اینکه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهد، گفت: من  باز هم تلاش خود را می‌کنم که اتفاقات خوبی در کنار هم تیمی‌های خود، سرمربی تیم  و مدیریت برای هواداران رقم بزنیم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار