رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: آموزش و پرورش استان در کشور پیشرو هست و قدم‌های خوبی تا کنون برداشته و گام‌های خوبی نیز در آینده برخواهد داشت.

ابراهیم عزیزی در آیین افتتاح اولین پژوهشکده اموزش و پرورش پژوهشگاه علوم شناختی کشور در محل پژوهشکده معلم فارس در شیراز اظهار کرد: راه اندازی این پژوهشگاه در استان کار بسیار ارزشمندی است که به همت آموزش و پرورش انجام شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: معلم و محتوا دو موضوع مهم در فرآیند تعلیم و تربیت است که باید در کانون توجهات قرار گیرد.

عزیزی گفت: مبدأ و پایه همه تحولات جامعه در آموزش و پرورش رقم می‌خورد لذا تحول در معلم و محتوا‌های آموزشی امری اجتناب ناپذیر است.

او ادامه داد: علی‌رغم وجود مشکلات در کشور، ارتقای شان و منزلت معلمان ضروری است.

عزیزی خاطرنشان کرد: علوم شناختی یکی از علوم جدید است و ایجاد پژوهشکده علوم شناختی کار ارزشمندی است که در سطح استان صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اغلب مشکلات ما در جامعه، از بی بصیرتی، بی توجهی و نا آگاهی و ...، صورت می‌گیرد لذا علوم شناختی یعنی خروج از ناآگاهی‌های موجود در جامعه است که به خروج از بن بست‌های احتمالی آینده کمک می‌کند.

عزیزی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در کشور پیشرو هست و قدم‌های خوبی تا کنون برداشته و گام‌های خوبی نیز در آینده برخواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار