تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین المللی بدمینتون در استان مازندران به امضا رسید

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با همراهی مهدی امیرفخریان رئیس هیات بدمینتون استان مازندران با حضور در فدراسیون بدمینتون با رئیس فدراسیون دیدار داشتند و تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

محمدرضا پوریا در دیدار با علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن تشریحی از جایگاه ویژه مسابقات بین المللی در ورزش کشور، گفت:این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی ثبت شده است و دارای رنک جهانی می‌باشد و تنها مسابقات بین المللی است که برگزار می‌شود.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دیدار با رئیس فدراسیون بدمینتون، گفت: جهت برگزاری مسابقه پیش روی، ما نهایت همکاری را با فدراسیون و هیأت بدمینتون خواهیم داشت تا به بهترین نحو این مسابقات برگزار گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ابراز امیدواری کرد که با کمک تمام دستگاه‌های استان بتوان میزبان شایسته‌ای برای بدمینتون ملی باشند و موجب سرافرازی ایران اسلامی شوند.

در پایان، نیز تفاهم نامه برگزاری مسابقات بین المللی که دوم مهرماه برگزار خواهد شد، به امضای ریاست فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.