مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: طرح ساخت خط ۲ مداره مهرستان با پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی در حال انجام است.

محمد رئیسی  اظهار کرد: این طرح با هدف تامین برق مطمئن و پایدار مهرستان با اعتبار حدود ۶۸۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی ادامه داد: نبود راه دسترسی، کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه، دریافت مجوز از سازمان‌های متولی و گرمای حدود ۵۰ درجه منطقه از جمله چالش‌های این طرح برای اجراست.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: ۴۲ کیلومتر شبکه دو مداره و حدود ۸۰۰ اصله پایه از جمله حجم عملیاتی پروژه احداث خط ۲ مداره مهرستان است.

وی قدردانی از صبوری و شکیبایی مردم این منطقه، تصریح کرد: ضرورت ساخت پست فوق توزیع از جمله موضوعات مهم جهت تأمین برق مطمئن این منطقه است که این موضوع در حال پیگیری و انجام است.

رئیسی با بیان اینکه نیازمند همکاری و همیاری مردم جهت تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان مهرستان هستیم، بیان کرد: مشترکان این منطقه با رعایت راهکار‌های ساده؛ اما مهم (استفاده از یک دستگاه سرمایشی، تنظیم دمای کولر گازی در دمای آسایش) نسبت به مدیریت مصرف برق در این منطقه اقدام کنند.

برچسب ها: توزیع برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار