فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارق و مالخران دوچرخه و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد و گفت: سارقان به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" پیشگیری از وقوع سرقت و تقویت احساس آرامش و امنیت در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهارداشت: عدم رعایت هشدار‌های پلیس توسط شهروندان مهمترین عامل موفقیت سارقان است.
وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اماکن خصوصی در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت به سرنخ‌هایی از یک سارق سابقه‌دار رسیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری متهم ۳۰ ساله در مخفیگاهش خبر داد و بیان‌داشت: این فرد به ۵ فقره سرقت دوچرخه و اماکن خصوصی و فروش اموال سرقتی به ۳ مالخر اعتراف کرد. 
این مقام انتظامی به دستگیری مالخران ۳۰، ۴۲ و ۵۰ ساله در عملیات‌های جداگانه اشاره کرد و گفت: از مالخران ۳ دستگاه دوچرخه و تعدادی لوازم خرد سرقتی کشف شد.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان با اعلام اینکه اعضای این باند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها: سارق ، لاهیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.