معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه، ۲۱ تیرماه تعطیل هستند و ساعت کاری بانک‌ها در این روز از ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

محسن نعمتی اعلام کرد: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ساعت کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها و... در روز شنبه، ۲۳ تیرماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

او ادامه داد: دادگستری‌های سراسر استان فارس تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روز‌های پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.

نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت‌کاری، آتش‌نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالا‌های ضروری در روز‌های پنج‌شنبه، ۲۱ تیرمان و شنبه، ۲۳ تیرماه باز بوده و باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار