دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان در دیدار با سفیر هلند گفت ساخت یک شهرک جدید با امکانات مورد نیاز مورد توجه قرار گیرد.

سفیر هلند در ایران به همراه نماینده یونیسف ضمن بازدید از مهمانشهر اتباع افغانستان در اردکان یزد با مسوولان استان یزد و این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، سفیر هلند در این دیدار با تشریح اهمیت بررسی و همچنین همکاری‌های بین‌المللی و تامین امکانات زندگی برای اتباع افغانستانی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، تلاش‌ برای ایجاد آینده‌ای روشن برای افراد ساکن در مهمانشهر را حیاتی دانست.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان نیز در دیدار با سفیر هلند گفت: ایجاد مهمانشهر در راستای هماهنگی و همکاری جمهوری اسلامی ایران با جامعه بین‌الملل صورت گرفته است و با توجه به برخی مشکلات در مهمانشهر اردکان، ساخت یک شهرک جدید با امکانات مورد نیاز باید مورد توجه قرار گیرد.

علی محمد دشتکیان، اضافه کرد: وجود برخی مهاجران معلول و بیماران، مشکلات معیشتی، نداشتن خدمات بهداشتی، ورزشی و آموزشی از مشکلات اتباع افغانستانی در این شهرستان است.

این مسئول گفت: لازم است به این افراد امکانات آموزشی و فرهنگی داده شود و از طرفی زیرساخت های مناسب از جمله لوله کشی آب، فاضلاب و گازرسانی برای آنها فراهم شود تا آینده روشنی در پیش رو داشته باشند.

مهمانشهر اردکان دارای ۶ هزار مترمربع مساحت و در سال ۱۳۶۸ تاسیس شده و فاصله آن تا شهر سه کیلومتر و افزون بر ۶ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار