مدیرعامل بانک مسکن گفت: واحدهای مسکونی کارکنان شرکت پالایش آبادان با همکاری بانک مسکن تامین می شود.

سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در حاشیه برگزاری این نشست، در خصوص توافقات صورت گرفته میان بانک مسکن و شرکت پالایش نفت آبادان بر کمک به اجرای طرح های توسعه ای در سطح منطقه و در سطح ملی تاکید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن به عنوان بزرگترین بانک تخصصی کشور، با همکاری شرکت های زیرمجموعه و با تمام توان، توسعه شهر آبادان را در دستور کار خود قرار می دهد.

وی درادامه با قدردانی از حمایت های نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: هرگاه نظام بانکی و به خصوص بانک مسکن در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیز و یا ارائه طرح های خدمتی مناسب به مشتریان با محدودیت مواجه شده است؛ایشان با صبر و حوصله در مسیر رفع موانع قدم برداشته است.
 حسینی همچنین با اشاره به مصوبه افزایش سرمایه بانک مسکن یادآور شد: اختصاص این سرمایه به بانک مسکن؛این بانک را در اجرای سیاست های دولت محترم در جهت رفع مشکل مسکن مردم و به خصوص طرح نهضت ملی مسکن یاری می دهد.

 جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس نیز در حاشیه این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست مذکور گفت: در این دیدار در خصوص توسعه فاز دوم پالایشگاه بحث و تبادل نظر صورت گرفت و توافقاتی مبنی بر همکاری های دوجانبه انجام شد.

وی افزود: در این نشست بررسی های لازم به منظور ساخت واحدهای مسکونی برای کارکنان شرکت پتروشیمی نفت آبادان صورت گرفت تا بر اساس آورده پالایشگاه و تأمین زمین مناسب، تفاهم نامه همکاری با بانک مسکن برای آغاز پروژه ساخت واحدهای مسکونی این افراد منعقد شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با قدردانی از عملکرد بانک مسکن در عرصه ساخت واحدهای مسکونی و اجرای سیاست های دولت در این بخش گفت: از زمان شروع مدیریت دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن اتفاقات بسیار مطلوبی در بانک مسکن رقم خورده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد.

دکتر مختار همچنین با تأکید بر ضرورت اجرا و توسعه طرح های نهضت ملی در مناطق آزاد استان ابراز امیدواری کرد زیرساخت های لازم به منظور توسعه ساخت و ساز در این مناطق فراهم شود.


سید محمد طهری مدیر عملیات پالایشگاه نفت آبادان نیز در حاشیه این نشست با اشاره به توافقات صورت گرفته با بانک مسکن گفت:بیشتر مذاکرات صورت گرفته با محوریت افزایش تعاملات در دو بخش صنعتی و غیر صنعتی رقم خورده است.

وی افزود:علاوه بر مذاکره با مدیر عامل بانک مسکن در خصوص راه اندازی فاز ۲ پالایشگاه مقرر شد برای تامین واحدمسکونی کارکنان شرکت راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی ابراز امیدواری کرد این همکاری ها با استفاده از تجربیات بانک مسکن در حوزه ساخت وساز افزایش یابد.

برچسب ها: ساخت مسکن ، بانک مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.