مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین و آماده‌سازی سه هکتار زمین برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در شهرستان کوثر خبر داد.

محبوب حیدری اظهار کرد: ۲۵۵ متقاضی در شهرستان کوثر جهت بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شدند که از این تعداد ۱۶۴ متقاضی آورده اولیه خود را واریز کردند و برای ۴۸ متقاضی تخصیص پروژه انجام شد.

او ادامه داد: قرارداد ساخت ۴۲ واحد مسکونی هم اجرایی و عملیات فونداسیون ۳۶ واحد مسکونی دیگر نیز انجام شده و ۲۲ واحد مسکونی نهضت مسکن در شهر کوثر نیز به مرحله سازه‌بندی رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر افزود: این طرح با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا بوده و با اتمام عملیات آماده‌سازی زمینه برای احداث ۳۹۶ واحد مسکونی برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن فراهم خواهد شد.

حیدری از تلاش برای تکمیل ساختمان اداری و خدماتی دولت شهرستان کوثر تا پایان امسال خبر داد و گفت: در صورت اختصاص اعتبارات مصوب، ساختمان اداری دولت شهرستان کوثر که از سال ۱۳۸۹ آغاز شده تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

او افزود: این ساختمان اداری در سه طبقه و با کاربری اداری با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در حال احداث بوده و با افتتاح آن مشکل استقرار ادارات دولتی و خدمات‌رسان در شهرستان کوثر مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این طرح به ۶۰ درصد رسیده و برای تکمیل نهایی آن نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جدید هستیم.

حیدری اظهار کرد: ساختمان اداری دولت شهرستان کوثر در مرحله اجرای نما بوده و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و تحویل مردم شود.

او افزود: با تکمیل نهایی این ساختمان مشکل استقرار دایمی بیش از ۱۲ دستگاه دولتی و خدمات‌رسان مرتفع خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.