رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: یزد جزء پنج شهرداری و شورای شهر برتر کشور در زمینه فناوری اطلاعات انتخاب شد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ۲۲ تیرماه با عنوان روز فناوری اطلاعات نامگذاری شده و توجه به این بخش فقط در کشور ما مطرح نیست و دنیای امروز به سمت فناوری اطلاعات حرکت کرده و هر روز شاهد جهشی بزرگ در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات هستیم.

سیفی ادامه داد: اگر کشور ما و سیستم‌های اداری ما به سمت فناوری اطلاعات حرکت نکند قطعاً از سیستم جهانی حذف خواهد شد و خوشبختانه در این دولت و در دولت الکترونیک قدم‌های مثبت زیادی برداشته شد و شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در این زمینه هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد نیز علاوه بر فعالیت‌های عمرانی در زمینه فناوری اطلاعات و برنامه نویسی اقدامات بسیار زیادی انجام داده است.

او اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده این رتبه به اول و دوم کشور ارتقا پیدا کند و با توجه به تجهیزات و نیروی انسانی متخصصی که در یزد وجود دارد قطعاً کسب این عنوان امکان پذیر است و لذا از فاوا شهرداری یزد درخواست دارم تا همه اقدامات لازم را انجام دهد و با توجه سرعت فناوری در دنیا باید هر روز برای این حوزه اقدام جدید داشته باشیم وگرنه از دنیا عقب خواهیم افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار