مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با راه اندازی سایت‌های جدید تلفن همراه، اهالی ۸ روستای دیگر استان از خدمات اینترنت بهره‌مند شده اند.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از نیمه خرداد تاکنون با راه اندازی ۸ سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات ۸ روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

او افزود: از این تعداد، سه سایت جدید در روستا‌های مهمان شهر آهنگران شهرستان زیرکوه، شیرگ آقا شهرستان سربیشه و ساقی شهرستان بیرجند احداث و راه اندازی شده اند که این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده اند.

بهی اظهار کرد: همچنین با ارتقای تکنولوژی ۵ سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های زنوغان طبس، زهاب سفلی نهبندان، گیو خوسف، بوته زیرک درمیان و گلوباغ سربیشه از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: با راه اندازی این سایت‌ها که با اعتباری بالغ بر ۲۶۸ میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی شده اند، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه در دسترس بیش از هزار خانوار روستایی استان قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.