شهردار منطقه ۱۴ از عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در ضلع شمال و جنوب بزرگراه محلاتی و محور‌های منتهی به این بزرگراه خبر داد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه در این باره گفت: به منظور تسهیل در تردد و روانسازی ترافیک، عملیات روکش مکانیزه آسفالت در محدوده بزرگراهی این بخش از پایتخت از جمله درضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی تا بزرگراه امام علی (ع) بیش از ۱۲ هزار مترمربع انجام شد.

وی افزود: همچنین عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت بزرگراه محلاتی شرق به غرب حدفاصل تقاطع بزرگراه امام علی (ع) و خیابان ١٧شهریور با متراز بیش از ۱۹ هزار مترمربع انجام شده است.

شهرابی در ادامه از اجرای عملیات آسفالت ریزی در خیابان مخبر در محدوده محور خاوران تا بزرگراه شهید محلاتی نیز به عنوان فعالیت روبه اتمام جهت مناسب سازی این محدوده نام برد و گفت: این مسیر ۱۱ هزار متر مربع آسفالت با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت در حال انجام وانجام است.

وی همچنین از پایان عملیات اجرای آسفالت مکانیزه خیابان مخبرجنوبی حدفاصل تقاطع عجب گل تا تقاطع سعیدیو اجرای آسفالت مکانیزه بزرگراه محلاتی شرق به غرب بعد از مخبر شمالی تا پل آهنگ به عنوان فعالیت‌های عمرانی در این ناحیه به منظور رفاه و رضایت شهروندان و افزایش انضباط ترافیکی و عمرانی انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار