شهروند خبرنگار تهرانی ما در وصف امام حسین (ع) دلنوشته‌ای نوشت و آن را به اشتراک گذاشت.

همزمان با ماه محرم بین الحرمین میزبان سوگواران حسینی شده است و زائران با چشمانی اشکبار قدم در مسیر عاشقی اباعبدالله الحسین (ع) گذاشتند.

در این روز‌های محرمی شهروندخبرنگار ما دل‌ خود را به حرم سالار شهیدان گره زد و در وصف امام حسین (ع) و کربلای معلی دلنوشته ای را نوشت.

متن دلنوشته شهروندخبرنگار

 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین از زائر حقیر ناچیز می‌گویم وقتی وارد بین الحرمین شدم صحرای کربلا سلام دادم و عرض ارادت به حضرت امام حسین و ابوالفضل عباس کردم بدنم سرد شد فشارم افتاد و گفتم خدا اینجا گوشه‌ای از بهشت و اربابم حسین (ع) چه مصائبی چه سخنان و چه بی حرمتی‌ها و چه ظلم و ستمی روا داشتن به اهل البیت آن حضرت را از مردم کوفه به دلیل اعتقاد و منش و عقیده اش به خودش خرید، کمی زمان گذشت با لعن و نفرین به شمر و یزیدیان و زیارت حرم حضرت امام حسین و حضرت ابولفضل العباس که تا ابد به آن زیارت افتخار داشتم و ابهت مقام منزلت و به تفکر اعتقاد رشادت و تقوی و اقتدار و عزمت و شجاعت و رشادت و عظمت رفتار کردار و نیت و عملکرد منش محبت ایشان امام حسین و ابوالفضل العباس قلبم آرامش و تسکین گرفت (حب الحسین) این هم بگویم عزیزان کاربران هرجا از یادم بره کرب بلا گوشه‌ای از بهشت را فراموش نخواهم کرد یا حسین یا ابوالفضل. همه جا دستمان را بگیرید تا قیامت.

منبع: محمدرضا فروتن - شهروندخبرنگار

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار