خاکی گفت: با توجه به قابلیت‌های استان در زمینه توریسم ورزشی تلاش می‌شود تمام اختیارات و امکانات قانونی و وسایل حمایت از توریسم ورزشی را در استان فراهم کنیم.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز در جمع فعالان اتومبیلرانی استان البرز گفت: با تعامل و هم‌افزایی سعی می‌شود هر امکانی در هر جای استان برای برگزاری رویدادهای ورزشی ملی و بین‌المللی برای جذب توریست به‌ویژه در حوزه اتومبیلرانی انجام شود.

او افزود: با توجه به اینکه ٧٠ درصد پتانسیل حوزه اتومبیلرانی کشور در البرز وجود دارد، این استان می‌تواند قطب برگزاری رویدادهای این حوزه باشد و برای این منظور نیاز به حمایت‌های دولتی و اداری است و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از هیچگونه حمایتی دریغ نمی‌کند.

خاکی افزود: توریسم ورزشی می‌تواند نقش اساسی در توسعه اقتصاد گردشگری استان داشته باشد و لازم است جانمایی مناسب برای برگزاری رویدادهای اتومبیلرانی با تعامل و همکاری منابع طبیعی و ورزش و جوانان و حوزه گردشگری برای توسعه زیر ساختی فراهم شود.

او ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید نیز مانند دولت قبل گام‌های سریعتری برای توسعه گردشگری طی شود و از ظرفیت‌های نسل جوان برای اشتغالزایی، شادی‌آفرینی و توسعه اقتصادی استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.