اعضای شورای مسکن استان سمنان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان، صدور پروانه ساختمانی و تعیین تکلیف متقاضیان نهضت ملی مسکن که به رغم پیشرفت فیزیکی به تعهدات مالی خود عمل نکرده‌اند، بحث و تبادل نظر کردند.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان هفتاد ودومین نشست شورای مسکن استان سمنان پس از دریافت گزارش آخرین آمار پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن به تفکیک هر شهرستان با تاکید بر ضرورت تسریع در روند اجرای طرح با انتقاد از برخی تعلل‌ها و کارشکنی‌ها در خصوص اعطاء مجوز و تسهیلات و پرداخت آورده متقاضیان، انسجام کلی و ورود جدی مسئولان به این مباحث در راستای به ثمر رسیدن و تکمیل طرح‌ها را خواستار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در حاشیه این نشست گفت: از ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت استان سمنان، ۷ هزار و ۷۶ واحد مسکونی زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان در ۱۶ عرصه اختصاصی نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که آماده‌سازی آن را شهرداری‌ها انجام می‌دهند.

سیدمحمد حسینی طباطبایی افزود: سهم یک‌سوم وزارت راه و شهرسازی به اداره کل راه و شهرسازی جهت تامین خدمات زیربنایی پرداخت شد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، شرکت توزیع برق و برق منطقه‌ای برخی مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن استان رفع شود.

به گفته وی موضوع خدمات روبنایی نظیر ساخت مسجد، مدرسه و واحد‌های تجاری نیز پیگیری و با ادارات کل ذیربط توافق صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار