استانداری همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات این استان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری با توجه به پیش‌بینی افزایش دما و لزوم صرفه جویی مصرف برق با موافقت استاندار، ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

استانداری همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار همدان، به دلیل پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد که فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۲۰ و ۲۱ تیرماه از ساعت ۶ آغاز و با ۲ ساعت تعجیل در پایان کار راس ساعت ۱۱ تعطیل شود.

این اطلاعیه تاکید می‌کند این دستورالعمل شامل مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه زمانی امتحانات پایان ترم و یا برگزاری کنکور سراسری هستند، نمی‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بدیهی است کسری ساعات کاری طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، می‌بایست از طریق دورکاری جبران شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه طی ۲ روز مذکور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.