رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تلاش و اقدامات لازم برای راه‌اندازی پارک علم و فناوری سلامت در پردیس شهید دوران این دانشگاه خبر داد.

سیدوحید حسینی در دیدار با مدیر پارک علم و فناوری استان فارس، گفت: تلاش می‌شود تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، استانداری فارس و پارک علم و فناوری استان به امضا برسد.

او با اشاره به اقدامات انجام‌شده و فرآیند راه‌اندازی پارک علم و فناوری سلامت شیراز، بر تلاش مسئولان دانشگاه در راستای افزایش فضای فیزیکی و زیرساخت آن تاکید کرد.

حسینی با اشاره به ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، از پیگیری‌های استاندار فارس در زمینه اختصاص زمینی برای راه‌اندازی بخش دیگر از پارک علم و فناوری سلامت و اختصاص شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه سلامت با هدف تامین زیرساخت‌های مورد نیاز خبر داد.

تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری استان، تشویق فعالیت‌های فناوران استان بویژه در حوزه سلامت، تلاش برای توسعه فناوری در دانشگاه‌ها، نخبه‌پروری و توجه به فناوران و استعداد‌های درخشان استان، تقویت محصولات دانش‌بنیان داخلی بویژه تولیدات سلامت محور نیز از دیگر تاکید‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست هم‌اندیشی بود.

او با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اخیر مسئولان دانشگاه با استاندار فارس در راستای گسترش زیرساخت‌های پارک علم و فناوری سلامت شیراز و اختصاص بخشی از زمین‌های حوزه فناوری استان به این پارک، هدف از برگزاری این نشست‌ها را توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان سلامت‌محور و افزایش خدمات‌رسانی به مردم دانست.

امین ذوالقدر، رئیس پارک علم و فناوری استان فارس نیز در این نشست درباره زمینه‌های تعامل با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اقدامات زیرساختی در راستای توسعه پارک علم و فناوری سلامت شیراز سخن گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار