معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی باید با جدیت مد نظر ما قرار بگیرد تا بتوانیم در عرصه جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمنان، پیروز میدان باشیم.

امیر دریادار سیاری در آیین اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، خانواده‌ها و اعضای وابسته ستاد ارتش با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: دلیل ماندگاری واقعه عاشورا در طول تاریخ این است که عاشورا فقط یک حادثه نبود که با گذشت زمان به فراموشی سپرده شود؛ بلکه یک فرهنگ است که قدرت ماندن در تمام اعصار را دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با بیان اینکه عاشورا نماد مقاومت، بصیرت، وفاداری، پیروزی حق بر باطل، پیروزی خون بر شمشیر و ایستادگی در برابر ظلم است، افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پیروی از فرهنگ عاشورا بود.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: در مقابلِ فرهنگ عظیم عاشورا و انقلاب اسلامی، دشمنانی هم وجود دارند که دشمن انسانیت و ارزش‌های انسانی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در خصوص جنگ نرم دشمن، تهاجم و شبیخون فرهنگی، گفت: در این جنگ، دشمن از همه توان خود استفاده می‌کند و هدفش تغییر باور‌ها و تسلط بر افکار نسل جوان و دور کردن آنان از ارزش‌های دینی و فرهنگ عاشورایی است؛ لذا ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی، آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی باید با جدیت مد نظر ما قرار بگیرد تا بتوانیم در عرصه جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمنان، پیروز میدان باشیم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم «بهروز عزیزی» فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد آجا و سرهنگ «مهدی میدانی» رئیس اداره قرآن، نماز و عترت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور داشتند، از برگزیدگان مرحله ستادی بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، خانواده‌ها و اعضای وابسته ستاد آجا تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار