یک شرکت دانمارکی اعلام کرد که یکی از کشتی‌های این شرکت در خلیج عدن مورد حمله قرار گرفته است.

سخنگوی شرکت دانمارکی «میرسک» فعال در زمینه حمل و نقل دریایی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، با انتشار بیانیه‌ای گفت شی‌ای پرنده به یکی از کشتی‌های این شرکت که با پرچم آمریکا در شمالی‌ترین نقطه خلیج عدن در حال دریانوردی بوده، اصابت کرده است.

آژانس تجارت دریایی انگلیس صبح امروز در بیانیه‌ای خبر داده بود که گزارشی از وقوع یک حادثه دریایی در فاصله ۱۸۰ مایل دریایی از شرق بندر نشطون در جنوب یمن دریافت کرده است.

شرکت میرسک می‌گوید هنوز مشخص نشده که آیا گزارشی که آژانس تجارت دریایی انگلیس صبح امروز منتشر کرده مربوط به کشتی این شرکت بوده یا خیر.

با آنکه سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تا لحظه انتشار این گزارش بیانیه‌ای در این خصوص منتشر نکرده، اما معمولا نیرو‌های یمنی طی ماه‌های گذشته مسئولیت عملیات‌هایی که علیه کشتی‌ها در خلیج عدن و دریای سرخ انجام شده را برعهده گرفته‌اند.

کشور یمن در حمایت از مردم فلسطین به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آنها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور نمی‌دهد.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرده است که تا زمان توقف حملات رژیم اسرائیل و ورود کمک‌های بشرودستانه به نوار غزه، عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌ها ادامه خواهد داشت.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بار‌ها به کشتی‌هایی که مقصد آنها فلسطین اشغالی بوده، هشدار داده است که در صورت بی‌توجهی به تذکرات و هشدار‌های ارتش یمن مورد حمله قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: خلیج عدن ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار