چهارمین جلسه قرارگاه رصد و ساماندهی اتباع خارجی استان سمنان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل اداره کل اتباع استان سمنان چهارمین جلسه قرارگاه رصد و ساماندهی اتباع خارجی استان سمنان در سال جاری به ریاست شوشتری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و اعضاء جلسه در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

یوسف کلیچ مدیر کل امور اتباع استان سمنان در ابتدای جلسه به تشریح دستور کار جلسه  و به ارائه گزارش و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل اتباع استان در زمینه شناسایی، ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز ازیک ماه گذشته تا کنون پرداخت.

همچنین در این جلسه به ضرورت تسریع اجرای مصوبات بیست و ششمین جلسه شورای سیاستگذاری هماهنگی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۸ تاکید شد.

در ادامه جلسه اعضاء در نحوه بکارگیری موقت کارگران اتباع خارجی در برخی واحدهای صنفی ، تولیدی و خدماتی تصمیم گیری نمودند.

در این جلسه فرمانداران شهرستانهای سمنان ، سرخه ، مهدیشهر ، گرمسار ، آرادان هم بصورت وبیناری حضور داشتند و به ارائه گزارش شناسایی و طرد اتباع غیر مجاز و همچنین ساماندهی آنان از یک ماه گذشته تا کنون پرداختند.

شوشتری سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان ضمن تسلیت ایام ، از تلاشها و اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل اتباع و فرمانداران تشکر کرد و تاکید نمود به هیچ عنوان در برخورد با اتباع غیرمجاز نبایدنسبت به ساماندهی و طرد آنان در استان کوتاهی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار