معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان از آشیانه تعمیر و رنگ هواپیما در کرمان که در دولت سیزدهم کلید خورده و آماده شده است، بازدید کرد.

فاز نخست مجموعه بزرگ تعمیر و رنگ هواپیما به عنوان یکی از پروژه‌هایی که در دولت سیزدهم آغاز و تکمیل شد، امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

عملیات اجرایی این پروژه در فاز نخست با سرمایه گذاری به میزان یک همت، اشتغال ۲۰۰ نفر در این فاز از سوی بخش خصوصی و با پشتیبانی و همراهی دولت در ابتدای جاده کرمان - باغین از سال ۱۴۰۱ اجرایی شده است و انتظار مراسم رسمی افتتاح را می‌کشد.

براساس اعلام مسئولان، این پروژه در بخش تعمیر، پس از تهران، دومین مجموعه از این دست به شمار می‌رود که در فاز بعد قادر خواهد بود موتور هواپیما را نیز تعمیر کند؛ اما در بخش رنگ، ویژگی‌هایی که در این پروژه به کار گرفته شده، آن را متمایز می‌کند و می‌تواند در سطح منطقه نیز به محلی برای ارائه خدمات به سایر کشور‌ها باشد.

آنطور که معاون اقتصادی استاندار کرمان می‌گوید، در شرایطی که عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، بهره برداری و تعمیر هواپیما در آن آغاز شد و از این حیث نیز منحصر به فرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار