مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت مصرف برق ۱۰۰ اداره و بانک پرمصرف استان در دستور کار قرار گرفته است.

طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: محدودیت مصرف برای ادارات و بانک‌های پرمصرف و بی توجه به برنامه‌های پیک بار در دستور کار بوده و سامانه محدودکننده کنتور‌های هوشمند تا پایان زمان اوج بار تابستانی در این موارد فعال می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نصب لوازم اندازه‌گیری هوشمند امکان پایش لحظه‌ای و از راه دور را برای مشترکان اداری فراهم کرده و طرح رصد میزان مصرف ادارات از خرداد امسال اجرا می‌شود، مصرف ادارات و بانک‌های پرمصرف بی توجه به اخطار‌ها تا پایان شهریورماه محدود خواهد شد.

کیامهر ادامه داد: به محض اینکه مصرف این ادارات از سقف مجاز تعیین شده عبور کرد، برق این مشترکان به صورت خودکار قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: استفاده بهینه از منابع انرژی و صیانت از حقوق مشترکان از اهداف اجرای این طرح به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی مصرف ادارات در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان وقت اداری اظهار کرد: سازمان‌هایی که این مصوبه را رعایت نکنند، در مرحله اول اخطار دریافت کرده و سپس برق آنها به وسیله همین کنتور‌های هوشمند محدود خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.