نشست ساماندهی مواکب عزای سالار شهیدان در شهرداری بخش الهایی کلانشهر اهواز برگزار شد.

مسئول مرکز پایش تالاب بامدژ گفت : با توجه به شروع ایّام عزای اباعبدالله الحسین(ع) و در راستای ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست از جمله کاهش مصرف ظروف پلاستیکی در بین مواکب و جمع آوری روزانه و در نهایت هدایت این ظروف به سمت چرخه بازیافت، نشستی با مسئولین شهرداری بخش الهائی شهر اهواز منعقد گردید.

احمد فریسات مسئول مرکز پایش تالاب بامدژ بیان کرد : بنا بر آئین هر ساله برپائی مواکب، در این بخش از کلانشهر اهواز و اینکه مردم ولایتمدار این منطقه ارادت خود را نسبت به خاندان عصمت و طهارت با برپائی اینگونه مراسمات به منسه ظهور میرسانند لذا ادارات و مراکز محیط زیست استان و کشور در کنار این شهروندان عزیز میطلبد که از جنبه ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست، سهم خود را در این مقوله ادا کرده تا هم شاهد برپائی شایسته هر ساله این مراسمات نورانی در کشور عزیز ایران باشیم و هم اینکه در این بین، ضرر و زیانی متوجه طبیعت پیرامون ما در اثر سوء مصرف این ظروف پلاستیکی نشود.

وی افزود: طی این نشست بازدیدی هم از تعدادی از مواکب موجود بعمل آمد و رهنمودهای لازم با متولیان این مواکب در میان گذاشته شد. همچنین در راستای عدم رهاسازی ظروف پلاستیکی مورد استفاده در پذیرائی از مردم عزیز، تعداد قابل توجهی کیسه زباله جهت جمع آوری پسماند در اختیار بانیان مواکب قرار داده شد.

برچسب ها: محیط زیست ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار