نشست مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و موسسه سراج استان در راستای همکاری، هم افزایی و استفاده از امکانات و ظرفیت‌های مشترک در زمینه هوش مصنوعی با حضور جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شد.

 شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و ارتقاء هوش مصنوعی در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون در اکثر کشور‌های در حال توسعه توجه به مقوله مهمی همچون هوش مصنوعی به عنوان یک موضوع مهم برای رسیدن به پیشرفت مدنظر متولیان امر آموزش است و به همین منظور باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌ها دولتی و خصوصی برای پیشرفت در هوش مصنوعی تلاش کرد.

وی در ادامه استعداد نوجوانان و جوانان استان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: موفقیت امیررضا غلامی مهارت آموز نخبه استان در کسب مدال طلا در رشته توسعه نرم افزار‌های موبایلی در اولین دوره از مسابقات بین الملی مهارت نشان از ظرفیت بالای منابع انسانی استان در ایجاد جهش در توسعه هوش مصنوعی، تجاری‌سازی و برندسازی و تولید ثروت دارد.

دهنوی مدیر موسسه سراج سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به ظرفیت‌های مهارت آموزی منجر به اشتغال آموزش فنی و حرفه ای، آمادگی این موسسه را برای همکاری مشترک با آموزش فنی و حرفه‌ای وهم افزایی در خصوص توسعه آموزش‌های هوش مصنوعی و تولید محتوا را اعلام کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار