رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین در تشریح آخرین وضعیت این تیم لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات گفت: در حال رایزنی با سرمربی و بازیکنان هستند.

مهرزاد نجفیان رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین با اشاره به آخرین وضعیت تیم لیگ برتری شمس آذر قزوین در تعطیلات پیش فصل و ایام نقل و انتقالات، اظهار کرد: در حال مذاکره با سعید دقیقی برای ادامه هدایت تیم در فصل پیشرو توسط وی هستیم و تا پنجشنبه هفته جاری این موضوع تعیین تکلیف می‌شود.

وی در ادامه به وضعیت مدیرعامل باشگاه شمس آذر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر با مدیرعامل فصل قبل قرارداد داریم، منتظر هستیم تا تکلیف وی روشن شود و پی از آن در خصوص ادامه همکاری، تصمیم گیری کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین در خصوص روند نقل و انتقالات این تیم گفت: سیاست باشگاه شمس آذر، حفظ شاکله اصلی تیم فصل گذشته است و در کنار آن تلاش می‌کنیم چند بازیکن جدید نیز به تیم اضافه شوند. به نفراتی هم رسیده ایم و پس از مشخص شدن تکلیف کادرفنی، نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام خواهیم کرد.

نجفیان تاکید کرد: به دنبال بازیکن و مربی خارجی نیستیم و به شدت عرق ملی داریم و در این فصل نیز حتما از بازیکنان ایرانی و کادر فنی ایرانی استفاده خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: به منظور آمادگی هرچه بهتر تیم شمش آذر، برپایی اردو‌های آماده سازی داخلی و خارجی را در نظر داریم، اما منتظر هستیم تا کادرفنی و بازیکنان تیم تعیین تکلیف شوند و پس از آن نسبت به چگونگی برگزاری اردو‌ها اقدام کنیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین گفت: علیرغم حمایت‌های استانداری قزوین ولی متاسفانه تاکنون حمایت مالی قابل توجهی از سمت استان به باشگاه شمس آذر قزوین اختصاص نیافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار