توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان قم در سال ۱۴۰۳ تصویب شد.

فرماندار قم در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی با بیان اینکه اعتبارات شهرستان قم در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۲، ۴۵۶ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۳ به ۵۹۳ میلیارد تومان افزایش یافت گفت: این اعتبارات امروز با حضور دستگاه‌های شهرستانی به تفکیک پروژه‌ها طبق ضوابط و آئین نامه که ابلاغ شده بود توزیع و به تصویب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رسید.

عباس ذاکریان رویکرد توزیع اعتبارات را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام محرومیت زدایی در بخش‌های راه روستایی و عشایری، مسکن محرومین و راهسازی دانست و افزود: اولویت این اعتبارات با پروژه‌های نیمه تمام مربوط به طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالاست که باید تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

فرماندار قم در ادامه با تقدیر از مردم بصیر و زمان شناس قم برای حضور پرشور و مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به لطف خدا و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط، یکی از سالم‌ترین انتخابات در شرایطی حساس را پشت سر گذاشتیم به طوری که در مدت ۲ روز زمان قانونی شکایات، هیچ شکایتی در استان قم دریافت نشد.

فرماندار قم ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ابراز امیدواری کرد؛ راه شهید جمهور در خدمت رسانی به مردم ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار