با آغاز تمرینات میدانی نمایش «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی نخستین تصویر امیر آقایی و سینا مهراد رونمایی شد.

 با آغاز تمرینات میدانی نمایش «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارسایی، گریم امیر آقایی در قامت رستم و سینا مهراد در نقش سهراب با طراحی محمد تقی‌پور رونمایی شد. طراحی لباس این پروژه برعهده سهیل دانش‌اشراقی و طراحی و چهره‌ پردازی را علی شفیعی‌ثابت برعهده داشته اند.

نمایش موزیکال «رستم و سهراب» برداشتی آزاد از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی است که متین ایزدی آن را در قالب یک تراژدی برای اجرای میدانی نوشته است.

این تئاتر که از ۲۵ اسفند پارسال وارد مرحله پیش تولید شده است، این نمایش به تهیه کنندگی سیدمحمود شبیری و کارگردانی حسین پارسایی، تابستان امسال به روی صحنه می‌رود. پارسایی، اردبیهشت ماه پارسال نمایش موزیکال «هفت خان اسفندیار» را که برداشتی آزاد از داستان حماسی حکیم ابوالقاسم فردوسی بود، در تالار وحدت روی صحنه برد. حسین پارسایی، کارگردانی نمایش‌های موزیکال پرفروشی، چون طوفان روح، این فصل را با من بخوان، الیور توییست و بینوایان را در کارنامه خود دارد.

امیر آقایی و سینا مهراد که پیش از این سابقه بازی مشترک در سریال «آقازاده» را با هم داشتند به عنوان اولین بازیگران این نمایش در نقش «رستم و «سهراب» معرفی شدند.

الناز شاکردوست در نقش تهمینه و پردیس احمدیه هم به عنوان بازیگر نقش گردآفرید در این نمایش بازی می‌کنند. علی زند وکیلی، خواننده نیز به عنوان بازیگر نقش سیرنگ معرفی شده است. همچنین سیامک صفری ایفاگر نقش کیکاووس، امیررضا دلاوری ایفاگر نقش بارمان، امیرکاوه آهنین‌جان ایفاگر نقش هومان و علی فرحناک ایفاگر دو نقش شاه سمنگان و توس نوذر در این نمایش خواهند بود.

نخستین تصویر امیر آقایی و سینا مهراد در «نبرد رستم و سهراب» منتشر شد

در خلاصه داستان نبرد رستم و سهراب آمده است: سهراب سپاهی از تورانیان آماده کرده در جستجوی پدرش رستم به مرز ایران لشگر کشیده و قصد دارد کاووس شاه را از تخت به زیر کشاند و رستم را بر تخت شاهی نشاند. اما تقدیر این گونه است تا تراژدی مرگ سهراب به دست پدرش رقم بخورد.

شایان ذکر است نمایش «نبرد رستم و سهراب» به تهیه‌کنندگی سید محمود شبیری و حسین پارسایی تابستان امسال روی صحنه خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار