کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به دیدار رهبر معظم انقلاب با دولت سیزدهم و تمجید ایشان از شهید رئیسی در صفحات شخصی خود نظرات خود را بیان کردند.

تمجید رهبر انقلاب از دولت سیزدهم و شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی در دیدار با اعضای هیئت‌دولت با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران با به اشتراک گذاشتن تعریفات رهبر انقلاب از خدمات دولت سیزدهم و ویژگی‌های برجسته شخصیتی آیت‌الله رئیسی گفتند. برخی از اعضای هیئت‌دولت نیز در توییتر از ابراز محبت و تقدیر رهبر انقلاب تشکر کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های مطرح شده را مرور کرده‌ایم. 

 سیداحسان خاندوزی:
توصیف دولت شهید رئیسی به «دولت کار و امید» از سوی رهبر انقلاب در دیدار پرمحبت امروز، پرافتخارترین مهر خاتمه برای تلاش‌های سه ساله اعضای کابینه بود، خدا را شاکریم. 

 محسن منصوری:
امروز جای شما خیلی خالی بود. کاش بودید و می‌دیدید که آ ن زحمات و مجاهدت‌های پیوسته شما چگونه رضایت نایب امام زمان (عج) را در پی داشت، اگرچه شهدا زنده‌اند و عند ربهم یرزقون. 

 علی بهادری جهرمی:
وه! چه فرخنده شبی باشد و چه خرم روزی | که فراق تو مبدل شده باشد به وصال... شهید رئیسی با دولتش عکس دسته‌جمعی مرسوم را نگرفت، اما هوایمان را داشت، عکسی ماندگار را با رهبر مهربان‌مان به ما هدیه داد. 

 نیره نوری:
اونجایی که حضرت آقا فرمودند: «آقای رئیسی دو خصوصیت را با هم در سیاست خارجی رعایت می‌کرد: ۱) تعامل، ۲) عزت‌مداری» هیچی دیگه... زبان دنیا بلد نبود! دلم سوخت... دلم برای رئیسی سوخت. 

 محسن کلانتری:
شخص آقای رئیسی «مردم کار و امید» بود. شخصیتش مشکل‌گشا. پیگیری مداوم. حضور در میدان. فراموش نکردن گوشه به گوشه کشور و... از او مردم امید ساخته بود. چنین مردی که محبوب قلوب مستضعفان است، لایق تمجید ولی فقیه هم است. 

 پهلوانی:
رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت‌دولت سیزدهم: «دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود.» روحت شاد #شهید_رئیسى

سبحان برکتی:
امام خامنه‌ای: «یکی از مهم‌ترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد.» ان‌شاءالله دولت جدید توان لازم رو داشته باشه و بتونه با الگو برداری از شهید رئیسی در کنار مردم باشه. 

 نفیسه‌سادات موسوی:
برای ما که چندساله تو حوزه خانواده فعالیم، یکی از ویژگی‌های مشهود دولت قبل دسترسی و امکان گفتگو با مسئولان دولتی این حوزه بود. از معاونت زنان و خانواده گرفته تا وزارت جوانان و حتی وزارت کار و سایرین. اونجایی که امروز رهبر روی مردمی بودن دولت قبل تأکید کردن رو واقعاً حس کردیم ما. 

 فاطمه‌سادات فردوس:
رهبر انقلاب: «شهید رئیسی در بیان مواضع انقلابی و دینی کاملاً صریح بود و دوپهلو سخن نمی‌گفت.» تازه داشتیم طعم رئیس‌جمهور مقتدر و انقلابی رو می‌چشیدیم... کسی که دنیا رو منحصر در چند کشور اروپایی نمی‌دید و با شنیدن اسم امریکا نیشش تا بناگوش باز نمی‌شد!

 حسام‌الدین براتی:
تعاریف حضرت آقا از شهید رئیسی را شنیدید؟ اینقدر این مرد اهل کار بوده که رهبری فرمودند: به او توصیه می‌کردم، قدری استراحت کند. رهبری که مدام از مسئولان می‌خواهد برای مردم شبانه‌روزی کار کنند. عجب نعمتی را از دست دادیم، قدرش را ندانستیم. 

 احمد روستایی:
آقای پزشکیان! صحبت‌ها و تمجیدات رهبر انقلاب از دولت سیزدهم و شخص آیت‌الله رئیسی را شنیدید؟ والله بدانید که راه سعادت تداوم خدمات شهید رئیسی است. اگر می‌خواهید محبوب قلوب مردم و ولی امر باشید، ویژگی‌های خوب آیت‌الله رئیسی را فراموش نکنید.

منبع: روزنامه جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار