مسئول حفاظت آزمون خوزستان از پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ در استان خبر داد.

مهدی اعصامی مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان گفت: با توجه به برخی گزارش‌ها از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از داوطلبان و خانواده‌های آنان انتظار دارد فریب افراد کلاه بردار و شبکه‌های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند.

او با هشدار به داوطلبان افزود: حتی عضویت در این شبکه‌ها نیز چالش‌هایی برای متقاضیان ایجاد خواهد کرد.

آقای عصامی اضافه کرد: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در آزمون سراسری شده‌اند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند لذا تلتش همه دستگاه‌ها در این زمینه یک وظیفه ملی است.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان اضافه کرد: اقدامات شبکه‌های کلاه بردار مدعی تقلب در فضای مجازی از سوی نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی رصد می‌شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: همکاران ما در حفاظت آزمون‌های سازمان همانند قبل راه هرگونه خدشه و شبهه را بسته است تا آزمون در امنیت و سلامت کامل برگزار شود و طبعا در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم آزمون‌های سراسری به طور قاطع با هرگونه تخلف مطابق قوانین برخورد می‌شود.

او درباره اقدامات مهم و مؤثر سازمان در برگزاری آزمونی امن، گفت: تمهیدات کامل برای امنیت و سلامت آزمون سراسری نوبت دوم سال ۱۴۰۳ پیش بینی شده است که به کارگیری راکت‌های سیگنال یاب در جلسه برگزاری آزمون امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی ممنوعه در آزمون را مختل و بی تاثیر می‌کند لذا الزامی است والدین و داوطلبان آزمون سراسری هوشیار باشند و فریب تبلیغات کذب را نخورند.

 

 

 

برچسب ها: خوزستان ، کنکور ۱۴۰۳
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.