معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان گفت: در این اداره سعی بر این شد که از تعطیلی واحد‌های تولیدیِ ورشکسته‌ی در حال فعالیت جلوگیری بعمل آید.

 معاون قضایی دادگستری کل استان کرمان و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در سنوات اخیر مبنی بررشد تولید و رفع موانع آن در دادگستری کل استان، در این اداره سعی بر این شد به گونه‌ای عمل شود که از تعطیلی واحد‌های تولیدیِ ورشکسته‌ی در حال فعالیت جلوگیری بعمل آید؛ کما اینکه شرکت ورشکسته صنایع آلومینیوم هزار کرمان با تولیداتی منحصر به فرد در سطح کشور و با قریب پانصد نفر نیروی کار در حال فعالیت می‌باشد.

علی میرزابیگی افزود: در خصوص شرکت‌های ورشکسته‌ای که قابلیت احیاء و ادامه فعالیت را داشته اند در سال ۱۴۰۲ تلاش بر این شد که به چرخه تولید و فعالیت بازگردانده شوند به عنوان مثال در این راستا شرکت فرش هروی پس از صورتبرداری اموال و طی تشریفات قانونی، وفق ماده ۱۵ قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی از تاریخ ۲۵/۱۰/۱۴۰۲ تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی مجددا فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی تصریح کرد: شرکت مفتول مس چشمه از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه نیز در حال طی تشریفات قانونی و صورتبرداری اموال می‌باشد تا حتی المقدور در آینده‌ای نزدیک و تحت نظارت این اداره فعالیت خود را از سر گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار