با وجود از سر گرفتن مذاکرات میان رژیم صهیونیستی و حماس، وزرای کابینه صهیونیستی تاکید کردند در صورت توقف جنگ، کابینه را ترک می‌کنند.

بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت که توقف جنگ در حال حاضر و اجازه دادن به حماس برای بهبودی حماقت است که آنچه را که او دستاورد‌های جنگی  خواند که رژیم صهیونیستی با خون فراوان به دست آورد، نابود خواهد کرد.

براساس گزارش الجزیره، ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بزالل اسموتریچ، تهدید می‌کنند که در صورتی که توافق شامل خروج اسرائیل از نوار غزه و اعلام پایان جنگ باشد، ائتلاف حاکم را ترک خواهند کرد که در این صورت کابینه صهیونیستی از هم می‌پاشد.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه شب تأیید کرد که رئیس موساد که برای مذاکرات با گروه حماس به قطر رفت بود، پس از پایان مذاکره از دوحه برای گزارش به مقامات به اسرائیل بازگشته است.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که پس از نشست دوحه توافق شد که هیأت های مذاکره کننده هفته آینده مذاکرات را ادامه دهند. این دفتر مدعی شد که هنوز شکاف های زیادی میان طرف های مذاکره کننده وجود دارد.

در همین راستا، شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات صهیونیستی گزارش داد که مذاکرات برای آزادی اسرا آسان نخواهد بود و شاید سه تا ۵ هفته طول بکشد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۸ تير ۱۴۰۳
آقای اسموتریج بعداز شکست طوفان الاقصی تاقیامت هرموقع جنگ را تمام کنی حماقت است پس باید تا دنیا دنیاست بجنگی که آن هم
تِوَهُم است
آخرین اخبار