مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: بیش از ۴۹۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده اند.

علیرضا کریمیان٬ مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از روز شنبه ۱۶ تیر منتشر شده است و داوطلبانی که علاوه بر گروه‌های آزمایشی اصلی در گروه‌های هنر یا زبان خارجی شرکت کرده اند باید دو کارت دریافت کنند.

وی افزود: آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۰۸ شهرستان و بخش مختلف کشور و در صبح و بعد از ظهر ۲۱ تیر و صبح ۲۲ تیر در گروه‌های آزمایشی پنجگانه برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور افزود: کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از شنبه ۱۶ تیرتا چهارشنبه ۲۰ تیر در سامانه جامع آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال است.

وی گفت: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی / شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند (یک گروه آزمایشی اصلی «علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی» به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی) دارای ۲ کارت هستند.

کریمیان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۹۰ هزار نفر تاکنون نسبت به مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اقدام کرده اند. توصیه می‌شود داوطلبان زودتر نسبت به دریافت کارت اقدام کنند تا در صورت نیاز به رفع نقص بتوانند، نقص کارت را برطرف کنند.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم ریاضی و فنی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳، در گروه علوم انسانی در صبح پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳، در گروه هنر در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ در گروه زبان‌های خارجی در بعدازظهر پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ و در گروه علوم تجربی در صبح جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار