رئیس پلیس راهور گیلان از تمهیدات و توصیه‌های ترافیکی در این استان در ایام عزاداری محرم خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای ایام عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: پلیس برای تسهیل در تردد و حفظ سلامتی عزاداران حسینی در شب‌های عزاداری سرور و سالار شهدا امام حسین (ع) تمهیدات ویژه دارد. 

او با بیان اینکه بی‌تردید سلامت جان مردم و به خصوص عزاداران حسینی (ع) خط قرمز پلیس و مرکز توجه و تمرکز در این شب‌ها خواهد بود، افزود: برای حفظ جان و سلامت عزیزان عزادار، با تمهیدات طراحی شده از قبل، آماده ایجاد بستر مناسب جهت تردد آرام و روان در شب‌های ماه محرم هستیم. 

رئیس پلیس راهور گیلان تصریح کرد: لازم است رانندگان وسایل نقلیه از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع و به خصوص معابر اطراف هیئات و تکایا جدا خوداری کنند.

سرهنگ طالبی همچنین گفت: با توجه به علاقه و تعصب قلبی مردم به سرور و سالار شهیدان شرایط خاصی را در رفت و آمد‌های شهری شاهد خواهیم بود و پلیس راهور هر شب تا پایان مراسم ضمن راهنمایی و تسهیل تردد خودرو‌ها با اعمال قانون و توجه ویژه به پاکسازی معابر اقدام خواهد کرد. 

او به عابران پیاده نیز توصیه کرد با توجه به استفاده از لباس‌های مشکی و تیره در این شب‌های پرفضیلت و شرکت در مراسم عزاداری و تردد در معابر که با پایین بودن سطح دید رانندگان همراه است، از محل‌های مجاز تردد عابر پیاده عبور کرده و با دقت و توجه بیشتری رانندگان را از حضور خود در سطح معابر مطلع کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.