مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از برگزاری همایش من قاسم امروزم در تبریز خبر داد.

بینش با بیان اینکه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای ده‌ها فعالیت و برنامه فرهنگی هنری و ادبی به استقبال ماه محرم در ایام شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) رفته‌اند از برگزاری همایش من قاسم امروزم  در تبریز خبر داد.

 بینش گفت: این همایش با حضور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه در محوطه مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین‌های مربوط به ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قالب برنامه‌های متنوع و متعدد فرهنگی هنری از ابتدای ماه محرم در مراکز کانون استان در حال برگزاری است گفت: این فعالیت‌ها با شعار به یاد حسین تابستانتو بساز در سراسر کشور از جمله در شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.

بینش اظهار کرد: تبیین فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی کودکان و نوجوانان با فلسفه نهضت عاشورا و شهادت حضرت امام حسین (ع) از مهمترین اهداف این برنامه‌هاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: در روز ۱۸ تیر ماه که با عنوان (روز ملی ادبیات کودک و نوجوان) نام گذاری شده است عضویت در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رایگان است.

بینش با اشاره به اینکه کودکان و نوجوانان عضو کانون در تمام طول سال می‌توانند از فعالیت‌ها و برنامه‌های این مراکز بهره‌مند شوند گفت: امانت کتاب، کتابخوانی، قصه‌گویی، هنر‌های نمایشی، ساخت فیلم و پویانمایی، شرکت در جشنواره‌ها، مهرواره‌ها، فراخوان‌ها و رویداد‌های فرهنگی، هنری و ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که اعضای کانون از آن بهره‌مند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.