معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت:فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه کودک و نوجوان اصفهان از امروز اعلام شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری در نشست خبری با اعلام فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه داستانی کودک و نوجوان اصفهان گفت: مهلت ارسال آثار به این فراخوان تا ابتدای مردادماه است و هنرمندان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند آثار خود را از طریق Isfahanfarhang.ir/farakhanfilm و بر اساس روال آئین نامه ارسال کنند.

میثم بکتاشیان با بیان اینکه فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه کودک و نوجوان اصفهان، عمومی است، افزود: شرکت‌کنندگان لازم است طبق آئین نامه رزومه هنری گذشته خود و همچنین طرح فیلم‌ها را ارائه کنند.

او گفت: آثار ارسالی با ملاحظه رزومه، خلاقیت و متن فیلم نامه تا نیمه مرداد داوری خواهد شد و آثار افرادی که از حوزه داوری می‌گذرد وارد فرآیند تولید فیلم خواهند شد.

بکتاشیان اضافه کرد: تلاش می‌شود بین ۱۵ تا ۲۰ مرداد فرآیند انعقاد قرارداد‌های تولید فیلم را داشته باشیم تا هنرمندان اصفهانی از ۲۵ مرداد وارد فرآیند تولید فیلم شوند که بتوان تا پایان شهریور فیلم‌های خود را به بنیاد فارابی و حتی جشنواره فیلم کودک ارائه کنند.

او ابراز داشت: تلاش می‌شود از ظرفیت فیلم کوتاه کودک و نوجوان برای مطرح کردن و شناساندن و حضور هنرمندان اصفهانی در حوزه فیلم و سینما استفاده بهینه کنیم.


در پایان نشست خبری، از پوستر فراخوان سومین دوره تولید فیلم‌های کوتاه کودک و نوجوان اصفهان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.