جمعی از نمایندگان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم استان در خلق حماسه بی نظیر و مشارکت بالای ۵۰ درصد در انتخابات از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت پایدار استان قدردانی کردند.

جمعی از نمایندگان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ضمن تبریک به مردم استان در خلق حماسه بی نظیر حضور و مشارکت بالای ۵۰ درصد ولی نعمتان انقلاب در این خطه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر همرزمانشان در نیرو‌های مسلح خدوم استان در تأمین امنیت پایدار استان قدردانی کردند.

 نمایندگان سیستان و بلوچستان در این بیانیه مشترک خود ، اعلام کردند: ما نمایندگان خادمین به مردم استان در مجلس شورای اسلامی از خنثی‌سازی پیش دستانه توطئه‌های دشمنان و دستگیری عوامل اصلی حادثه تروریستی راسک_ جکیگور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان، مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات این عزیزان مخلص و بی‌ادعا در مبارزه و جهاد علیه گروهک‌های تروریستی، تکفیری، محارب و معاند اعلام می‌داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) به اعتبار کلام مولای متقیان علی بن ابی طالب (ع)، مصداق بارز مجهولون فی الارض و معروفون فی سمائ می‌باشند که در عرصه‌های گوناگون چشم در چشم و سینه به سینه دشمنان داخلی و خارجی در مبارزه شبانه روزی وبی ادعا و با تکیه بر باور‌های عمیق اعتقادی و سرسپردگی به ولایت و رهبری، مشغول کارزارند.

اقدامات به موقع و عملیات گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در دستگیری شبکه تروریستی ۸ نفره حمله کننده به خودروی آرای مردمی و خنثی‌سازی هوشمندانه اقدامات بعدی آنها، برگ زرین دیگری از مجاهدت‌ها و تلاش‌های آنها در تأمین امنیت ملی کشور و استان بود، که به یادگار گذاشتند.

بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان در عرصه مبارزه با گروهک‌های تروریستی و تکفیری اعلام و یاد و خاطره شهدای مدافع آرای مردمی را گرامی می‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار