عباس‌آباد دارای بیش از ۲۳۰ فروشگاه گردشگری تجاری و مراکز خرید می‌باشد که این شهرستان را به قطب گردشگری خرید تبدیل کرده است.

 نادر سحرخیز سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: عباس‌آباد دارای بیش از ۲۳۰ فروشگاه گردشگری تجاری و مراکز خرید می‌باشد که این شهرستان را به قطب گردشگری خرید تبدیل کرده است.

او با اشاره به این مطلب که مراکز خرید انواع برند‌ها در شهرستان نقش موثری در جذب گردشگران دارد و برای ما این عامل همانند یک جاذبه می‌تواند نقش اساسی در جذب توریست ایفا کند، افزود: صد‌ها فروشگاه و مراکز تجمیعی فروشگاهی در ورودی این شهرستان زیبا از سمت کلار آباد باعث رونق اقتصادی در بخش گردشگری شده و در تمام فصول این حضور ارزشمند به عینه دیده می‌شود.

سرپرست نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان عباس‌آباد گفت: عباس‌آباد با داشتن جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تجاری مورد توجه گردشگران است، اما مراکز متعدد فروشگاهی نیز این شهرستان را به یکی از مهمترین مراکز تجاری مورد توجه گردشگران تبدیل کرده است.

او این ظرفیت اقتصادی را شامل طیف گسترده‌ای از شرکت‌ها و موسسات برشمرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید اهداف و نیاز‌ها و پویایی یکدیگر را درک کنند تا واقعا گردشگری و خرید را در حد بالقوه در شهرستان گردشگری عباس‌آباد توسعه دهیم.

سحرخیز یکی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان را مجموعه الماس قو خاورمیانه دانست که شامل مراکز و فروشگاه‌های متعدد. رستوران‌های مجلل، کافه‌ها و مراکز بازی و سرگرمی است که علاوه بر اینکه خدمات رسانی خوبی به گردشگران دارد سرمایه‌های سرگردان گردشگران را به خود جلب می‌کند و باعث حضور چشم گیر و چندباره گردشگران در شهرستان عباس آباد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار