رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از ابلاغ نرخ نامه‌های پلاژ‌ها و ایستگاه‌های دریایی این شهرستان خبر داد.

علی‌پناه رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با حضور در پلاژ‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی، نرخ‌نامه‌های جدید که از طرف اداره‌کل متبوع در فصل تابستان اعلام شده را به پلاژ‌ها و ایستگاه‌های دریایی شهرستان رامسر ابلاغ کرد.

او همچنین از ابلاغ دستور العمل عفاف و‌ حجاب به تاسیسات تفریحات دریایی خبر داد و افزود: این دستورالعمل اجرایی به تاسیسات گردشگری مذکور از ساحل چالکرود ورودی شهرستان تنکابن تا اخرین ایستگاه تفریحات دریایی صدف که دارای طرح دریا نیز است، تحویل شد.

او ضمن تاکید به رعایت شئونات ماه محرم و رعایت حجاب اسللامی در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به مدبران پلاژ‌ها و ایستگاه‌های تفریحات دریایی، گفت: سواحل رامسر پیشانی گردشگری شهرستان است و ارائه خدمات گردشگری در این ایام باید مطابق با حفظ ارزش‌های اسلامی باشد.

علی‌پناه در ادامه ظرفیت‌های سواحل برای ایجاد اشتغال در شهرستان رامسر را مهم برشمرد و افزود: گردشگران در بدو ورود به شهرستان به اولین مکانی که مراجعه می‌کنند سواحل است پس باید بتوانیم با مدیدیت و خدمات مطلوب معرف خوب شهرستان رامسر به گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.