سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان گفت: آتش سوزی طبقه منفی دو مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه شامل دو بلوک و در مجموع ۱۸۴ واحد مسکونی واقع در خیابان برازنده اصفهان مهار شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت:  ساعت ۱:۱۴ دقیقه بامداد امروز یک مورد حریق در طبقه منفی دو مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه شامل دو بلوک و در مجموع ۱۸۴ واحد مسکونی واقع در خیابان برازنده توسط شهروندان به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

محمد شریعتی افزود: با توجه به تراکم جمعیت مجتمع مسکونی بلافاصله آتش‌نشانان از بیش از ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه اطفائیه‌های سبک و سنگین، خودرو نردبان و پلتفورم و خودرو حامل دستگاه تنفسی به همراه معاون عملیات و مدیران مناطق ۴ و یک و تعدادی از روسای ایستگاه‌ها به محل حریق اعزام شدند.


او گفت: آتش‌نشانان به دو گروه تقسیم که گروه اول در کمترین زمان ممکن به موقعیت حریق واقع در طبقه منفی دو (قسمت استخر) مجتمع مسکونی رسیدند و حریق را در مدت زمان کوتاهی اطفا و از سرایت به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری به عمل آمد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: گروه دوم اقدام به جستجو محبوسین از میان دود و تخلیه کلیه ساکنان واحد‌های ۱۸ طبقه اقدام کردند.

 
او بیان کرد: در این حریق یکی از پرسنل تاسیسات که در میان دود در طبقه منفی دو محبوس شده بود پس از جستجو توسط آتش نشانان به بیرون انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.


شریعتی عنوان کرد: یکی از آتش‌نشانان نیز از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: علت حریق توسط کارشناسان سازمان تحت بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.