تیم فوتبال سپاهان ب در هفته بیستم مرحله نهایی لیگ سه آسمان گلستان به تساوی رسید.

بنابر اعلام  روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، از هفته بیستم مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه تختی کردکوی تیم فوتبال سپاهان ب با نتیجه صفر بر صفر مقابل آسمان گلستان به تساوی دست یافت.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که ورزشگاه تیم میزبان فاقد رختکن مناسب بود و بازیکنان دو تیم از زمین چمن به عنوان رختکن استفاده کردند، در نیمه اول ابتدا محمد رضا عسکری سپاهان را پیش انداخت، اما در عین ناباوری کمک داور گل را آفساید اعلام کرد، در پایان نیمه اول مهدی موسوی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد، بعد از پایان سوت نیمه اول مشاجره‌ای بین بازیکنان دو تیم پیش آمد که باعث اخراج بازیکن حریف شد.

 
در نیمه دوم  هر دو تیم ده نفره بودند، شاگردان سعید جهانگیری موقعیت‌های مسلم گلزنی زیادی را از دست دادند، اما نقطه تاریک این دیدار سه خطای واضح و آشکار در درون محوطه جریمه روی میلاد سلیمانی بود که داور از این صحنه‌ها نه تنها به راحتی عبور کرد بلکه میلاد سلیمانی را با کارت زرد جریمه کرد.


در پایان تلاش‌های طلایی پوشان بی نتیجه ماند و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 
با این تساوی، طلایی پوشان صدر را از دست دادند تا عقاب با ۳۷ امتیاز صدر نشین شود، سپاهان ب با ۳۶ امتیاز در مکان دوم قرار بگیرد و مهر خلیج با ۳۴ امتیاز سوم باقی بماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.