امیرحسین هدایی درباره وضعیتش قبل از حضور در المپیک ۲۰۲۶ پاریس توضیحاتی را بیان کرد.

امیر حسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز درباره وضعیتش برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی در این چند روز پشت سرگذاشتیم و درگیر اردو‌های قبل از المپیک هستیم و کیفیت تمرینات خیلی خوب است. شرایط اردو هم فوق العاده است و اردویمان در نوشهر هست که خلیلی نیا عضو هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز تدارکات این اردو را دیدند که جا دارد از ایشان تشکر کنم. بهترین اردویی بود که تاکنون در داخل و خارج از ایران داشتیم و  این اردو از لحاظ شرایط سالنی، تمرینی و تغذیه فوق العاده بود. در مجموع  آقای خلیلی نیا در برگزاری تورنمنت‌ها و اردو‌ها در این چند سال خیلی زحمت کشیدند و ایشان سکوی پرتاب موفقیت‌های فدراسیون تنیس روی میز هستند.

او افزود: من امروز عازم فرانسه هستم و باید بروم، چون ۲ مسابقه در چک دارم و یکسری کار‌های اقامتی ام در فرانسه هست که باید انجام بدهم. چند روز دیگر برمی گردم و اردوی متصل به المپیک داریم و بعد از آن دوباره باید به فرانسه برگردم تا در لیگ پیش فصل فرانسه و آمریکا شرکت کنم. شرایطم خیلی خوب است و از لحاظ آمادگی بدنی و تمرینی دوران خوبی را پشت سرمی گذرام و اینکه آماده ام که فصل جدید را با تیمم شروع کنم. فصل سختی را پیش رو دارم، چون به طور همزمان باید در لیگ فرانسه و آمریکا توپ بزنم که خیلی پرفشار و متراکم است.

هدایی گفت:  از محبت‌های آقای احسانی مهر تشکر می‌کنم و ایشان خیلی به پینگ پنگ ایران و من لطف داشتند و حضور بزرگانی مثل احسانی مهر و خلیلی نیا در تنیس روی میز و عرقی که به این رشته ورزشی دارند باعث شده که تنیس روی میز در این جایگاه قرار بگیرد و مدال‌هایی که روزی  در آسیا آرزو بود را کسب کنیم و شرایط مدال آوری فراهم کردند  و بازیکنان در همه رده‌های سنی مدال‌هایی که یک روز آرزو بود را به دست آوردند.

هدایی درباره بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تنیس روی میز گفت: از مشکلات و دغدغه هایم به وزیر ورزش گفتیم و شرایط مدال آوری هم بیان کردیم. شرایط اردو به شکلی بود که وزیر ورزش هم از  خلیلی نیا تقدیر و تشکر کرد که شرایط خوبی را برای ما رقم زده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار