عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

علیرضا اسکندری در نطق پیش از دستور با قدردانی و تشکر از مردم نجیب، آگاه و صبور که در پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری حضور یافتند، اظهار کرد: مردم با حضور خود نشان دادند نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت نبوده و نیستند، حتی آنهایی که با عدم حضور در پای صندوق‌های رای، پیام خود را به رئیس جمهور منتخب رساندند.

او افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، آنچه مسلم است این است که اگر کسی تصور کند این عده‌ای که رای ندادند با نظام مخالف اند سخت در اشتباهند و کسانی که اهل سیاستند، اهل نگاه جامعه شناسانه به مسائل هستند، بایستی علل این موضوع را بررسی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: توجه جدی به بهبود شرایط اقتصادی و معیشت مردم از مهمترین درخواست‌هایی است که به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری از کلیددار پاستور انتظار داریم.

اسکندری در بخش دیگری از سخنان خود به حوزه سرمایه گذاری اشاره و خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در مسیر درست اقتصادی با ظرفیت سرمایه گذاری قرار گرفته و گام به گام به شهر پایدار اقتصادی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و در آینده‌ای نه چندان دور معضلی به نام کمبود منابع مالی نخواهیم داشت.

او ادامه داد: این مهم با سیاست گذاری درست کمیسیون اقتصاد و همراهی مجموعه شهرداری رقم خورده و انتظارات ما را در این زمینه بیش از پیش کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: اکنون با افتخار می‌توان اعلام کرد با اجرای پروژه‌هایی نظیر تله کابین و آکواریوم، پذیرای سرمایه گذار با منابع خارجی هستیم.

اسکندری با اشاره به اینکه امکاناتی که در کنار پاسخگویی به یک مطالبه و آرزوی دیرینه شهروندان، زمینه ساز اعتماد مردم از عملکرد مسئولان در بهبود شرایط است، اظهار کرد: تبدیل شدن شیراز به برند جهانی در زمینه سرمایه گذاری نیز از جمله اتفاق‌های مبارکی است که در همایش بین المللی سرمایه گذاری در مهرماه امسال رقم خواهد خورد.

او افزود: هرچند کاستی‌ها و نواقصی در این مسیر سخت وجود دارد؛ اما تحقق این امر بر اراده محکم استوار است که بدان ایمان داریم؛ لذا انتظار کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری و شورای ششم از مجموعه شهرداری این است که با توان مدیریت فعلی، شاهد به ثمر نشستن تکالیف سرمایه گذاری باشیم و انتظاری که امکان تحقق آن و خلق درآمد‌های پایدار، با ظرفیت موجود و نیرو‌های زبده شهرداری امکان پذیر است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: اول به خودم و سپس به همکاران عزیزم در شورا یادآور می‌شوم فرصت‌ها مثل ابر بهار در گذرند و پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، خدمت به مردم جز در سایه همدلی و وفاق میسر نخواهد شد. چرا که این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار