رییس شورای امر به معروف کوهبنان گفت: علمدار امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) است که مانع گسترش فساد بر جامعه شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: یکی از واجبات امر به معروف و نهی از منکر است که برای حفظ دین خدا باید این مهم احیا و اجرایی شود.

وی افزود: امام حسین (ع) بواسطه احیا و گسترش امر به معروف به شهادت رسید گرچه تعدادی از افراد در طول تاریخ تلاش کردند این مهم اجرایی نشود.

امام جمعه کوهبنان افزود: به فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک هستیم که این مهم نشان از امید به آینده دارد.

وی بیان داشت: کسی توان ندارد نور سید الشهدا را خاموش کند، زیرا حرکت حضرت برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.

حجت الاسلام ایزدی گفت: علمدار امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) است که مانع گسترش فساد بر جامعه شد.

رئیس شورای امر به معروف کوهبنان تاکید کرد: برای ظهور و استقرار حکومت عدالت گستر حضرت ولی عصر (عج) باید امر به معروف و نهی از منکر توسط همگان انجام شود، زیرا انقلاب اسلامی زمینه ساز حکومت جهانی است... روح الله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: باید از خداوند بخواهیم که شور و شعور حسینی را به ما عنایت کند.

دبیر شورای امر به معروف کوهبنان ابراز داشت: راه اندازی شورا‌های امر به معروف در ادارات، مساجد و هیئت‌های مذهبی، راه اندازی دفتر امر به معروف در شهرستان، تهیه پوستر با موضوع امر به معروف و نصب در ورودی ادارات و بانک‌ها و... باید در دستور کار قرار گیرد... در ادامه محمدرضا توکلی رابط شورای امر به معروف شهرستان گفت:اگر در طول تاریخ ضربه‌ای خوردیم بواسطه کوتاهی و غفلت از امر به معروف بوده است.

رابط شورای امر به معروف شهرستان ادامه داد: دیدار با امام جمعه و رئیس دادگستری شهرستان در هفته امر به معروف، برگزاری جلسات شورای امر به معروف در هر دو ماه، سرکشی از ادارات از جمله برنامه‌ها طی سال جاری است.

وی بیان کرد: استفاده از وجود جوانان و هنرمندان در راستای تهیه و تنظیم مطالب و جملات اثر گذار در رابطه با امر به معروف در دستور کار قرار دارد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار