فرمانده مرزبانی استان از اجرای عملیات موفقیت آمیز توسط مرزبانان شمال استان سیستان و بلوچستان و کشف ۶۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی و سلاح و مهمات جنگی در مرز‌های شمالی سیستان و بلوچستان خبر داد.

 سردار رضا شجاعی بیان داشت: مرزبانان سیستان و بلوچستان با کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل  اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک باند قاچاقچی مواد مخدر و سلاح و مهمات، به کشور آگاه شده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان افزود: مرزداران غیور شمال استان ما با پایش‌های دقیق و بررسی تحرکات منطقه موفق شدند محل تردد قاچاقچیان را شناسایی و بلافاصله جهت انسداد اعزام و با اجرای عملیات برنامه ریزی شده موجب غافلگیری قاچاقچیان و توقیف و دستگیری آنان شدند.

سردار"شجاعی"با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه  اذعان داشت: ماموران در بازرسی دقیق از منطقه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۶۵ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: مقدار ۵۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰ کیلوگرم مرفین، ۵ کیلوگرم شیشه، تعداد ۱۳ قضبه سلاح کمرشکن، یک قبضه سلاح ام ۴ و تعداد ۱۰ فشنگ مربوطه، را کشف کنند. 

این مقام ارشد مرزبانی با اشاره به عزم جدی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان برای مقابله با مخلان امنیت در نوار مرز افزود: امروزه مرزبانان و مرزنشینان استان بیش از همیشه در کنار هم برای حفظ و حراست از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران درمرز‌های شرق کشور تلاش می‌کنند و با هرگونه اعمال خرابکارانه در نوار مرزی قاطعانه برخورد خواهند کرد.

گفتنی است در این زمینه پرونده اولیه تشکیل، متهم به همراه مهمات کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

 

 

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار