امام جمعه شیراز بر ضرورت توجه به پروژه‌های مهم و اولویت‌دار برای تخصیص بودجه و به دور از مسائل سیاسی تأکید کرد.

جلسه مشترک آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز با مدیران عامل و معاونین دستگاه‌های اجرایی استان در جهت تحقق اهداف و رسالت‌های خود و همکاری و همفکری برای رفع چالش‌های موجود در شیراز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این نشست با تأکید بر اینکه کار باید به دست کاردان سپرده شود، گفت: باید سهم استان فارس از اعتبارات کشور مشخص شود تا در صورت عادلانه نبودن آن پیگیری‌های لازم از طریق نمایندگان در مجلس صورت گیرد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام تصریح کرد: امتیازات برای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار هزینه شود و نیز در انتخاب پروژه‌ها مسائل سیاسی دخالتی نداشته باشد. 

وجدیان، معاون راهبردی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس هم در این نشست گفت: خط مشی رسیدن به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری باید از طریق راهبری، نظارت، حمایت و مطالبه‌گری در راستای اجرای اهداف صورت گیرد.

سیاوش بدری، مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس نیز با تاکید بر رعایت الگوی کشت به مقایسه بودجه سال گذشته و سال جاری شرکت آب منطقه‌ای فارس و درصد تحقق بودجه مصوب، محدودیت‌ها و چالش‌های موجود پرداخت و سپس به طرح‌ها و اولویت‌هایی برای سال ۱۴۰۴ اشاره و پیشنهاد‌هایی در این راستا ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار