آرمین امیریان با اثر «آینه» در رقابت بین‌المللی عکاسی در مونیخ آلمان برگزیده شد.

آرمین امیریان هنرمند جوان ایرانی که رتبه‌های بین‌المللی در کارنامه دارد، توانست برگزیده رقابت بین‌المللی عکاسی در جریان رویداد تئاتر معاصر شهر مونیخ در آلمان شود.

امیریان با اثر «آینه» از جدیدترین مجموعه خود، به عنوان تنها هنرمند ایرانی در این رویداد ویژه حضور دارد.

تئاتر معاصر شهر مونیخ Münchner Kammerspiele فصل جدید خود را در سال ۲۰۲۴/۲۰۲۵ با عنوان «به جایی دیگر» از سپتامبر امسال به مدت یک سال آغاز به کار می‌کند. در دوره جدید از نمایش‌ها و برنامه‌های متنوع هنری، تئاتر مونیخ با همکاری سازمان عکاسی معاصر درگریف و داوری چاعلا ایلک (Çağla Ilk) کیوریتور غرفه آلمان در شصتمین بینال ونیز در میان شرکت‌کنندگان از بیش از ۸۲ کشور، ۱۱ اثر را به عنوان آثار اصلی برای پنجمین کمپین ویژوال خود برای فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ برگزیده است.

تئاتر معاصر مونیخ Münchner Kammerspiele که یکی از مهمترین صحنه‌های تئاتر آلمان برای هنر‌های نمایشی معاصر از دهه‌های ۱۹۱۰ و ۱۹۲۰ میلادی است، به صدا‌های شجاع، نو و ناشنیده‌ای می‌پردازد که تماشاگران خود را در مورد مسائل مهم زمان ما به چالش می‌کشند.

این فصل تئاتر مونیخ با عنوان «به جایی دیگر» (Off to Elsewhere)، مکانی برای هنر و مخاطب است که با ایجاد گفتگو‌های متفاوت و دوری از اصرار بر دیدگاه‌های یکسان، تلاش می‌کند تا افق‌های نو و همگرایی بیشتری ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار