معاون فرهنگی شهرداری تهران گفت: در فرهنگسرا‌های شهر تهران برنامه‌های مختلفی برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) داریم.

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم الحرام و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام، به بررسی برنامه‌های فرهنگی هنری در نقاط تهران پرداخته‌ایم. لذا برای برنامه‌های فرهنگی هنری ایام ماه محرم شهردادی تهران گفت‌وگویی با حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انجام داده‌ایم.

حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه‌های فرهنگی هنری شهرداری در ایام ماه محرم بیان کرد: یک سری فعالیت‌های فرهنگی در قالب تئاتر، تعزیه و قالب‌های هنری مختلف که مرتبط با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) ترتیب داده شده است که در میدان آئینی امام حسین(ع) در طول نمایشگاه و رویداد فرهنگی عطر سیب برگزار خواهند شد.

وی ادامه داد: همچنین در کنار این رویداد فرهنگی در مناطق و فرهنگسراهای مختلف شهر تهران برنامه‌های مختلفی برای ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) داریم. در دهه اول تکایای نوجوان‌ها در محرم برپا می‌شود که نوجوان‌های ما به طور کامل تکیه داری را تجربه می‌کنند.

وی افزود: در ماه محرم ما در ۱۰۰ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست‌های کتابخوانی با نوجوان‌ها خواهیم داشت. یعنی جمعا در ماه محرم ۴۰۰ نشست کتابخوانی در کتابخانه‌های سازمان برنامه ریزی کرده‌ایم که اجرا خواهند شد.

معاون فرهنگی شهرداری تهران در پایان صحبت‌های خود گفت: ما برنامه‌های مختلف هنری که در مراکز مختلف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه ریزی شده است و ان‌شاءالله در خدمت شهروندان و نوجوان‌های شهر تهران هستیم.

خبرنگار: زهرا بالاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار