۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی استان همدان، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به فرارسیدن سفر‌های تابستانی و افزایش حجم سفر‌های استانی و برون استانی، ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، آماده خدمات رسانی به مسافران عبوری از این استان هستند.

مهرداد آهکی گفت: مجمتع‌های خدمات رفاهی مکلف شده اند تا برای بهبود خدمات رسانی به مسافران، نسبت به نظافت و ارتقای بهداشت مکان‌های مختلف از جمله سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها و فراهم آوردن شرایط خدمات بهتر در زمینه فنی و تعمیرات، تعویض روغن و آپاراتی ها، اقدام کنند.

او گفت: ضرورت آمادگی نظافت و آراستگی نمازخانه‌ها و همچنین پاکیزگی سرویس‌های بهداشتی واقع در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و اماکن بین راهی از مواردی است که بر آن تاکید شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: در همین راستا با توجه به مصوبه ستاد خدمات سفر کشور، کمیته ویژه برای پیگیری موضوعات و انجام بازدید‌های مستمر و دوره‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مرتبط تشکیل شده که به صورت دوره‌ای از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در جایگاه‌های سوخت منفرد، رستوران‌ها، واحد‌های اقامتی و پذیرایی بین راهی بازدید می‌کند.

مهرداد آهکی گفت: از همه هموطنان و هم استانی‌ها خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد درباره مجتمع‌های خدماتی رفاهی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.